MISIJA

Naša misija je da se vodimo zdravljem na putu ka autentičnoj lepoti.

Nema blažene misije bez istinske vere u njene pozitivne ishode. Tako je naša vera u zdravlje i dovela do lansiranja Probeauty misije u kozmetički svemir. Da li je uopšte moguće da ijedna kozmetička platforma postoji i opstaje mimo ideje o zdravoj koži kao lepoj i negovanoj? To je pitanje na koje samo zabeleženi rezultati na terenu, u praksi, mogu dati odgovor. U kozmetičkoj industriji stvar je vrlo jednostavna - ili jesi ili nisi dobar. Stoga, sve ono iza čega stoji Probeauty i šta stoji iza Probeauty ideje i iskustva, jeste vrlo istančan misionarski put. Nije li nega i briga o zdravlju i lepoti čak i religijski, mitološki, simbolički usko povezana sa misionarkama i misionarima koje su kroz istoriju civilizacije tražili i pronalazili telesne i duhovne lekove za čovečanstvo? Čim govorimo o brizi i nezi, jasno je da govorimo o zdravlju. Ta misija, koja pored procesa isceljenja i negovanja koji vode ka zdravlju kao ljudskoj ekstazi na Zemlji, podrazumeva ne samo automatsko pronalaženje kozmetičkog "leka" na savremenom tržištu, već podrazumeva i pažljivo osveženje naših programa inovativnim kozmetološkim konceptima zdravlja. To je misija koja leči i širi ljubav s istinskom verom u postulate zdravlja i lepote. U skladu s tim principima mi apsolutno dosledno biramo svetske kozmetičke brendove, od kojih su mnogi pioniri u kozmetologiji, s kojima želimo sarađivati i to sve sa željom da uvek budemo u korak s onima koji jesu i po nekoliko decenija korak ispred većine na globalnom kozmetičkom tržištu.
Naša misija je dvosmerna. Okrenuta je ne samo ka našim klijentima, već i ka nama samima, svima nama koje činimo profesionalni i stručni Probeauty tim. Ta interakcija je nezaobilazna. U tom procesu najviše učimo. Saradnje i partnerstva i zavise od poverenja, razumevanja i spremnosti da razumete različite politike poslovanja, ali sa zajedničkim ciljem: Od zdravlja ka lepoti!

MOTO

Neumorni smo u istraživanju, testiranju sopstvenog znanja i njegovoj nadgradnji, pa stoga i verujemo da smo postavili visoke standarde u kozmetičkoj industriji i kozmetologiji. Možda nas od naših konkurenata upravo to i razlikuje - naša spremnost da priznamo kako se naše greške na tuđoj koži i telu ne praštaju, pa da stoga i nemamo uopšte prostora da grešimo, već isključivo da nepogrešivo idemo napred i ne odustajemo od našeg primarnog kamena temeljca - da je zdrava koža najlepša koža! Kako bez edukacija nema praktičnog znanja, tako je naš fokus izuzetno ustremljen upravo ka edukacijama naših kupaca, sa kojima i mi, kroz te procese, rastemo, učimo i postajemo još bolji.

FILOZOFIJA

Znanje. Zdravlje. Lepota.

U eri plastike i zagađenja planete, uvek je važno govoriti o zdravlju i lepoti iz jednog drugačijeg ugla - oslobođenog i ženskog, koji nam u 21. veku sve više otrkiva enigme ženskog tela i njegovog tretiranja u svetu veštačke korekcije i fotošopa.
Stoga, kao vlasnica Probeauty kompanije, kao kozmetološkinja, preduzetnica i žena smatram da svaka prezentacija ženske lepote usko mora biti povezana s pitanjima ženskog zdravlja - od dermatologije, ginekologije pa do mamografije. Čini mi se da ono što moj tim i ja činimo za lepotu ženske kože zapravo i jeste neodvojivo od činjenice da zdrava žena jeste najlepša žena.